dilluns, d’octubre 8

La vida és meravellosa


Seré sincer la vida és meravellosa! Cada dia al matí em llevo preguntant-me, qui sóc? Cada dia, quan prenc el llit, m'adormo responent: Sóc jo.

A vegades ens sembla que la vida és horrible, que el dia a dia, és un cumúl de favors i de desgracies que faran més o menys riques les nostres vides. Però des de que em llevo, fins que cluco els ulls, que penso i interpreto cada una de les coses que visc amb una desig i una il·lusió. Si quan les coses ens van bé tot és més amable, però quan les coses van malament, que ens hi em posem d'esquena o ens deixem duu pel corrent. Mireu no sóc del parer de girar la cara quan les coses no van bé, sóc del parer que com a persona, esdevinc d'una manera concreta, amb uns valors, unes aptituds, unes il·lusions, uns desitjos... i que tot està en la meva mà, en el meu cor i en la meva raó, que tot esdevingui de forma raonable.

Cada cosa que vivim ens aporta alguna cosa que ens farà més persona, més oberts, ens enriquirà el diàleg i ens farà més forts per dins.

Perquè des de que he sentit cantar els estels, jo sóc un altre. Des de que m'escolto i camino amb convenciment de qui sóc, tot té més valor. Ja sabeu, aquests dies, serure 5 minuts al costat de la finestra i veure com plou no té preu. Que en trec d'això, doncs aprendre a escoltar, a compartir, a nodrir...

No tingueu por, no us rendiu, la vida té prou temps, els éssers humans estem fets per estimar, per néixer cada dia... i per pensar cada dia, Qui som?

La vida és meravellosa, viviu i estimeu, perquè així mai morireu!



2 comentaris:

Jordi Casals i Prat ha dit...

La vida és meravellosa perquè és! i jo, pensant en l'epitafi, que és el balanç de la vida dubto entre uns quants, però aquest estaria bé: "Que me quiten lo bailao".
Salut i bons aliments!

Jesús M. Tibau ha dit...

Tens raó, cal treure temps per escoltar la pluja, o per veure la gent passar pel carrer. No és perdre el temps, és invertir-lo.