dimarts, de gener 25

El viatge de erra.de.

El viatge d'erra.de. va començar ja fa cosa de més d'un mes. És un viatge literari ple de veritats i realitats. Les veritats dels moments viscuts, dels moments que em permet viure i dels moments que em permetran viure. Però també les realitats compartides.

No faig res que ningú no hagi fet, sols intento donar-li vida als llibres a l'experiència viscuda i als somriures regalats.

Erra.de. és més que un llibre, és un viatge que em duu per llocs amb persones plenes de vida, amb ganes d'escoltar-me i compartir. És més que un llibre perquè és solidaritat en paper, els beneficis del llibre aniran per tots aquells infants que esperen una oportunitat. És més que un llibre perquè és poesia, narrativa, contes, reflexions, filosofia i cartes secretes.

Però erra.de. també és un camí, que continuarà i que m'ha ajudat a comprendre que ja comença a ser hora que torni a escriure al blog i a compartir amb els que voleu seguir-me allò que sóc, lletres, vida i llum.

Em podeu seguir allà on vagi, en els meus llibres però també em podeu trobar al meu blog.