dimecres, de setembre 9

Sento

Com puc saber com em sento sense la por de convertir-me en un fòssil del riu? Enlloc de deixar que la veritat em parli no seria millor fer-la tàctil?

M'agradaria dir-te com en sento, encara que molts m'adverteixen, les emocions que tu expliques no són reals. Sempre que m'envolten em congelo, no obstant això, sense tan sols intentar-ho, com un acte reflex, penso en tu cada dia. I em pregunto que estaràs fent... Si estaràs cercant en el diccionari paraules per compartir amb mi o tanmateix esperes que caigui la nit per venir de puntetes a veure'm.

Se'm treu l'alè sols en pensar-ho, que quan estic amb tu sóc més lliure, més viu. A vegades algunes visites em posen nerviós, ja saps, no em donen res sols em miren, com una meuca barata. Buscant algun plaer associat a la lectura, fins i tot pocs, sols alguns em deixen una breu nota per a tu.

Tinc por que un dia m'abandonis, que potser algun dia no serà el tipus de blog que estaràs buscant, i en trobaràs un de millor i em deixaràs... però sempre jo t'estaré esperant amb els ulls brillants.