dijous, de juliol 30

Arreveure

Marxo de nou allà on el somriures no es pinten amb llapissos de colors, sinó que són traçats amb fils d'acer a la cara de nens i nenes que pensen com adults de quaranta anys. Ja volo cap a terres que m'arrencaran la pena i el meu fals jo per comprendre una mica més qui sóc i que en vull d'aquesta vida, a vegades injusta.

A retrobar-me amb els amics que del mes d'agost que durant 11 mesos m'esperen i em reben com si ja no m'haguessin de veure mai més.

Em diuen amb un somriure llampant: "Te quiero hermano".

Jo també us estimo a vosaltres als que passeu l'agost amb mi i als que passeu els altres 11 mesos.

Això si, si em busqueu, el blog restarà en principi tancat per vacances, però em trobareu a: http://rd2009.blogspot.com

Ens veiem al setembre, que passeu un bon estiu! :)