diumenge, de juliol 15

Quina és la meva estrella?

Ahir a la nit, vaig viatjar entre estrelles. No estic acostumat a tal espectacle de llum i de màgia, i molts menys de veure de tant aprop aquestes particules màgiques. Va ser fantàstic. Sabieu per exemple que les estrelles també els hi pots mirar als ulls? Fins i tot sino són massa timides, les pots abraçar i sentir la màgia prop del pit.

Les estrelles a vegades em fan pensar amb la petita presencia que tenim els éssers humans als seus ulls, que curiosiament és la mateixa que nosaltres tenim d'elles... Éssers màgics, llunyans i minusculs.

Ahir em vaig preguntar quina era la meva estrella? Tan el sentit de buscar el meu jo en el cel, com en el sentit de saber quina estrella era la meva companya de viatge. En el primer cas, qualsevol em serveix, totes són increiblement fabuloses i misterioses com per identificar-m'hi. En el segon cas, la meva estrella no viu allà dalt, sinó que viu en la mateixa superficie que jo.

Oi, estrella?

1 comentari:

Àfrika ha dit...

hola noi, espero que estiguis gaudint (o a punt) d'unes vacancetes... fa temps que no et veig, jo estic molt liada treballant i tal... en fi, només era per saludar-te i enviar-te un petó! Vagi bé!!