dijous, de juliol 8

Recomençar

Avui és un bon dia per re-emprendre el blog, perquè les dates actuals em duen a una crida, la de proclama la meva llengua a tots els vents. No seré menys, si us dic que com el blog avui pren una nova vida, el dissabte la meva terra, el meu país pren un nou rumb.

Per altre banda, dir-vos que ben aviat reprendre també de nou el viatge, li dic: "el viatge", perquè sempre és el mateix. No sigueu tan simples de pensar que sempre visc les mateixes coses, ans al contrari, en el mateix lloc i amb la mateixa gent any a any visc coses noves.

Així que des de fa dos anys, vaig decidir que el meu proper llibre es titularia "RD", i que serien un recull d'experiències viscudes en els meus viatges. Així que faré un exercici pràctic, durant la meva estada, escriure alguns dels textos i poemes, en el blog, perquè en pugueu fer un tast. A la meva tornada començaré a treballar la edició del llibre.

Espero que gaudiu de la nova vida.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Si et llegeixo tu seràs? Doncs et llegiré. Comença el viatge.