dimarts, de juliol 14

Nits d'orient

Les nits d'orient arriben a casa, arriben en forma d'imatges, des de les mans, els ulls, fins al cervell a l'hipotàlem. Con si estigués contusionat, amb un traumatisme encefàlic, un estat de inconsciència em portes a veure deesses Vietnamites explicant-me contes, ventres Hindús intentant seduir-me el pecat carnal, en aquesta al·lucinació ho acceptaria, i Xineses corrent descalces per sobre meu, com si tot jo fos la famosa muralla xinesa (o mongola).

També hi ha Tailendeses que semblen dones i que no sabria dir si o són o no, però ben mirat que importa, el menjar que fan és ben bo, de ben alimentat ho estaria sempre.

Nits orientals, que venen a casa i duen el que els peus encara no m'han apropat, però que estic convençut que ben aviat recercaré, uns anys al Tibet hauré de passar per retrobar el camí espiritual.