dimecres, de juliol 30

Tancat per vacances


No és que no tingui ganes d'escriure, segurament el període vacacional és el moment adequat per escriure i rescriure el moment, les sensacions... Gaudim de la il·limitació del temps per configurar el temps a mode de paraules, i expressarant de forma sincera el que has acomulat la resta de l'any.

Jo mai enfaig de vacances i menys en el que suposa escriure. Escriure per mi és vida, és seguir esdevenint, seguir dibuixant-me ratlla a ratlla, mot a mot... però sense exigencies, sense obligacions, gaudint de la serenitat que m'ofereix la reflexió en un silenci que anirà precedit de paraules.

Si tanco per vacances és perquè vull dedicar tots els meus sentits a un treball de comunicació i intertuació humana, prendre nota, a puny i lletra, per més endavant tenir milers i milers d'histories, refelxions i pensaments per compartir amb tots vosaltres. No patiu, us deixo un bon grapat de textos per llegir, i ja sabeu que si em doneu la vostra opinió, jo puc aprendre més, aquesta és la grandesa de la literatura.

Ens veiem ben aviat.