dijous, de febrer 21

Jo tinc una germana

Jo vaig nèixer un dia, i resulta que mentre jo era el regal d'una familia, la vida em tenia un regal preparat. Un germana gran, que em vigilaria a cada pas, per ajudar-me a aixecar-me.

Són molts els records d'infantesa que tinc amb la meva germana, la meva salvadora en tantes ocasions, la meva amiga, la meva aliada, la meva enemiga... però sempre acabem agafant-nos de la mà i denient-nos, no passa res, no estàs sol/a!

Et fas gran, camins diferents, maneres de pensar diferent, però segueixo unit a ella amb un amor especial. Si pogués et regalaria tot allò que et fa posar trista, però intento cada dia donar-te el que mai ningú et donarà, que és un germà petit. Encara que la natura ens ha fet una mala passada, i semblo jo el gran eh!

Sense ma germana, jo no seria qui sóc de ben segur, i no està malament dir amb veu ben alta i que li quedi ben clar a tothom, que jo tinc un germana a la que m'estimo molt!

Jo sóc una papallona, si, però ella és una cuca de llum, una gota d'aigua, un raig de sol... el que vulgui, perquè de ben segur, ella sempre estarà amb mi.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

M'has fet plorar, emocionar, recordar, riure, imaginar, pensar... T'he de dir un altre secret: jo també tinc un germà, però ell és el petit.
És especial i té una fada molt a prop que el vigila i el cuida; un dia em va dir que jo també en tenia una i em vaig emocionar... No ho sabia i em vaig sentir molt especial també!
Ixena.

asancho99 ha dit...

Es el cumpleanys de meva germana, i m'encantaria ficar-li aquest text, dit que no l'he fet jo pero m'ha fet plorar tan. Gràcies per la vostra atenció

absent ha dit...

Andrea! :) Endavant cap problema!!