dilluns, de juliol 2

Situacions boniques

Sempre em desperto desitjant que el nou dia, em sorpengui. Esdevinc en el dia com la suau i lleu melodia tocada per sons divins que es configuren dins del meu cap i amb els atzars que el temps crear a cadascún dels estímuls que dins meu crèixen i evolucionen. Però el mateix dia, la mateixa vida a mida que anem creixent hem viure i reviure situacions boniques i poc freqüents, aquelles que et deixen perplexa i ens ensenyen un vegada darrera un altre que mai deixarem de ser nens petits, innocents que ens deixem seduir per la màgia d'un moment donat. Heus aquí algunes situacions boniques que he viscut o voldria viure:

- Poder posar la mà dins l'aigua transaparent del riu, notar-ne la fredor i veure aigua del vesull de les meves mans.

- Mirar algú als ulls i somriure.

- Estirar-se a terra i mira el cel, veure com canvia d'atzur a negre estelat.

- Veure la meva mà blanca amb una mà de color.

- Mirar algú als ulls i somriure de nou.

- Saber que algú és per tu quelcom més del que ell o ella sap que és.

- Estimar sense mesura i sense limits fisics.

- Pujar una muntanya i cridar.

- Tocar un arbre i compendre la seva dificil vida.

- Despertar-me cada dia, mirar-te els ulls i somriure.

La vida està plena de situacions màgiques, vivim-les intensament, vivim-les amb consiencia, vivim-les amb plenitud i prenem d'elles, tot el que necessitem per viure, creixer , aprendre i sobre tot ser feliç per sempre més.